ENGELAND - De tocht langs het zuiden - Reisverslag uit St Ives, Verenigd Koninkrijk van snoepie - WaarBenJij.nu ENGELAND - De tocht langs het zuiden - Reisverslag uit St Ives, Verenigd Koninkrijk van snoepie - WaarBenJij.nu

ENGELAND - De tocht langs het zuiden

Door: Pieter & Leonie

Blijf op de hoogte en volg snoepie

15 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, St Ives

We zijn nu bijna 5 weken onderweg. Langzaamaan zakt de hectiek rondom de verhuizing. Achteraf blijkt deze laatste periode best druk, spannend en pittig. Dit maakt het daarom extra bijzonder om 's ochtends wakker te worden en je te realiseren dat je deze dag niets "moet".

Tot nu toe voelt onze reis nog als een gewone vakantie. Het dringt nog niet door dat we zonder eigen huis en vaste banen Europa intrekken. We trekken er iedere dag op uit om te fietsen, te surfen, bezienswaardigheden en natuur op te zoeken. Wandelen hebben we helaas nog niet kunnen doen omdat Leonie in de eerste week haar voet stevig verzwikt heeft. Ze loopt als een taaie oude vrouw die een te zwaar leven heeft gehad.

De verbindingen van internet zijn zo slecht dat een actuele blog er niet inzit. Dit komt doordat we voornamelijk buiten de grote steden in platteland -en natuurgebieden verblijven. Maar: middels foto's krijg je ook een hoop herinneringen, plezier en natuurschoon mee!

We zijn onder andere verbleven in ESSEX Mersea Island (West Mersea)/ KENT Canterbury / EAST SUSSEX Eastbourne (Westham) /
DORSET New Forest (Fritham en Burley) / CORNWALL Bude, Newquay (Porth) en St. Ives (Gwithian)

Met name over ons verblijf in het natuurgebied van New Forest (zonder stroom of andere voorzieningen) en onze verblijf in het dorpje Gwithian te Cornwall zijn we erg enthousiast.
snoepie

Ruim 30 jaar geleden bedacht de eerste eigenaar de naam Snoepie. Vier jaar geleden kregen wij deze kleine caravan van onze oom en tante. Sindsdien zijn we helemaal verknocht aan het bolletje op wielen. We hebben de caravan naar onze eigen smaak opgeknapt en ingericht. Snoepie is compact, maar groot genoeg voor ons twee en heeft een te gekke sfeer! Dankzij onze zelfstandige stroomvoorziening kunnen wij op de mooiste plekken staan. En onze buitendouche op zonnewarmte maakt het mogelijk om buiten de geijkte paden te verblijven. Snoepie heeft alles wat wij nodig hebben voor een aangenaam en knus 'thuis' tijdens onze rondreis door Europa! Pieter & Leonie Augustus 2015

Actief sinds 07 Sept. 2015